BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 2, 2009

tribute: D-VAS


sejak minggu lalu, aku terfikir cane nak simpulkan per-holiday-an aku kali neh. puas mengkreatifkan diri, ilham tak datang2 gak.. em. pengakhirannya, neh jek yg mampu aku wat.. mengaplikasikan tema, "pictures can tells hundred of stories behind"

d-vas: 3 manuqs.

(saga games. parking giler xde! )

(tembok: destinasi menjual muka.huhu )

(Festival Sandakan: excited jumpa Sheila Abdul.. duh!!)

(atas pasar@ Hollywood: Fav menu, Mee 5o sen + pisang cicah susu..)

(Jalil Alip: tolong mak aku Katering)


(manuq laris: cuba menongkah arus,hampir dsambar petir.
left: manuq edwin; right: manuq malique)


(teh tarik@ hameed: aktviti fav tengah malam.)
akhirnya, kami decide nak wat baju. designer: manuq edwin.

lepas ni xde lagi :

1) mesej2 setiap 5petang dari M edwin, ajak g joging. yes, saya berjoging! tapi joging 1 round 5 round cuci mata.. huhu. thanx to Taman Sandakan dan Kompleks Sukan sebagai penaja tempat mencuci mata.
2) mesej2 yg dari M malique ajak chur tiap malam, and after party kat Hameed.
3) curi2 keluar ruma tengah malam. ibubapa x risao lagi.. huhu
4) pasang badan kat tembok. panjangkan leher kat Bistro, catwalk sepanjang Harbour Walk. huhu

mulianya cuti kali neh, kitorang langsung xde jumpa 'insani2' baru. sungguh kasehan! huhu


gud luck manuqs 4 ur next level. chaiyo2! luv u n miz u.!



0 comments: