BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 20, 2009

telenovela ep 1

last week memang minggu yg sangat mencabar keimanan buat aku. 2 mimpi ngeri yang memang sangat tak disangka.

nightmare 1:

dikisahkan ada kuasa cuba menguasai dunia. cuba memegang takhta dengan menyebarkan dakyah2 puitisnya. tersungkurlah mereka yang selama ini menjadi cleopatra di dunianya. ajaib sungguh mantera kuasa baru itu. sehingga melupakan rakan kongsinya yang lampau. hibalah si rakan kongsi, terasa tepedaya dengan kata-kata semanis epal merah, namun beracun lagaknya. ya, salju putih. itu namanya. selamat berjaya wahai salju putih. moga misimu tercapai jua.

nightmare 2:

imagine. orang yang paling taknak korang jumpe, tetibe duduk serumah ngan korang, n makan semeja ngan korang. the best part is, pretending dont noe each other. sangat besh. paling best.. langsong x tgok muke.haha. betul, kawan2 kate aku love feeling sorang2. ok, wat bodow!

penyelesaian

nightmare 1:

si rakan kongsi akan meneruskan harinya walao tiap hari memakai plastik padini. akan meneruskan perjuangan walao tahu diri punya TIADA penyokong. tidak mengapa. si rakan kongsi harus memegang kata2 puitis mama juwie, dalam ramai yang menyintai pasti ada yang membenci. haha.

nightmare 2:

sudah2 la. jangan pedulikan kupu2 yang baru keluar dari kepompongnya. biarla dia dengan caranya. dan ingat pesan huzz, setiap yang berlaku pasti ada karmanya. haha.tipu.

selamat berjaya buat semua.

1 comments:

padin said...

siapekah ittew nightmare 1? ahahaha