BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 22, 2010

dibuka dan akhirnya terbelah

terlalu banyak rasa di hati ini.

dahulu,
aku terlalu ingin merasa seperti sekarang.
rasa yang aku dambakan sekian lamanya.
dan aku diberi peluang itu.

namun,
ianya hadir bukan seperti yang dipinta
hadirnya bersama hati yang berbelah.
kerana kesilapan langkah
tersalah percaturan.

aku,
menunggu masa untuk beralah
menerima takdir, yang kita hanyalah seketika
mungkin kita bukan untuk bersama
melakar mimpi, kenangan terindah.
kau dan aku,
terlalu banyak persamaan.
yang janggal dimengertikan
tidak mungkin kita dapat bersama
kerana kita punya persamaan
kerana aku mencari sesuatu yang berbeza.

aku menunggu masa.

sayangnya,
hati yang sebelah terlalu keras untuk diluntur.
terlalu sukar untuk menerima
terlalu payah untuk dijangka.
entah aku siapa pada hatinya.

dan, aku masih menunggu masa untuk meleraikannya.

0 comments: