BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 22, 2009

kasutmu yang istimewa.

aku cuba berada dalam kasutmu.

ya, aku faham kasutmu itu, bukan seperti yang kau mahu. aku turut bersimpati. tapi, tak perlu agaknya kau menyalak menyalahkan si tukang kasut atas kesilapannya yang kau anggap bodoh. ya, mungkin dia salah, berikan dia masa untuk membetulkan. kau kan ada surat jaminan 1 tahun. daripada sirim. jadi tak perlulah menunjuk-nunjuk yang hanya kau saja layak memakai kasut itu. ya, aku tahu dan lain pun begitu, yang dirimu adalah golongan istimewa yang tidak harus diberikan masalah. kerana dirimu istimewa, ya aku tahu dan lain pun begitu. ataupun mungkin kau harus mencari kedai kasut baru jika kau berasa kedai si tukang kasut, yang selama ini membuatkan dirimu istimewa di mata kami, tidak lagi mampu memberikan apa yang kau mahu.


syukur kasutku cantik jahitannya. tapi terasa was-was jika kasut itu sesuai dengan imej ku yang kampung ini.

0 comments: